.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول خوشه بندی‌ها بازنشسته شد

محمد مدد، رییس مرکز آمار ایران با حکم بازنشستگی از سمت خود برکنار شد.

سایت دولت صبح امروز نوشت: پس از درخواست بازنشستگی محمد مدد، رئیس پیشین مرکز آمار ایران، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با این درخواست موافقت کرد.

بدین ترتیب مسئول اصلی اجرای طرح خوشه بندی خانوارها که با اعتراض گسترده مردم مواجه شد و در عمل به دلیل خطای بالای اندازه گیری از سوی دولت کنار گذاشته شد، از سمت خود کنار رفت.

مدد طی دو ماه گذشته از سوی رسانه ها و افکار عمومی برای کنار رفتن از سمت خود تحت فشار بود. به طوری که برخی رسانه ها رییس مرکز آمار ایران را به دلیل دارا بودن مدرک دکتری مدیریت دولتی و نه آمار مورد انتقاد قرار دادند. مدد همچنین سابقه کمی در مرکز آمار داشت و در طول مدیریت او به گفته کارشناسان، اعتماد عمومی به آمارهای منتشر شده از سوی مرکز آمار کاهش یافت.

محمد مدد از اردیبهشت 1385 عهده دار مسئولیت مرکز آمار ایران بود، او پس از اجرای طرح سرشماری ملی نفوس و مسکن 1385 طرح جمع آوری و پالایش اطلاعات مقدماتی طرح تحول اقتصادی را اجرا کرد که نتایج آن گذشته از مردم توسط دولت نیز مردود اعلام شد.
سابقه کاری اصلی مدد، 8 سال معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق، ریاست سازمان نقشه برداری، حدود 14سال معاونت وزیر راه و ترابری و مدیرعاملی سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

با بازنشستگی محمد مدد، ابراهیم عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حکمی ذبیح الله قائمی معاون برنامه ریزی مرکز آمار ایران را با حفظ سمت و تا تعیین رئیس جدید به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.